1. kısım
, 2. kısım, 3. kısım
4. kısım, 5. kısım, 6. kısım
7. kısım, 8. kısım

106 yorum
  1. Adsız 10 Şubat 2008 15:28  

    hepsi bence çok güzel bunlar gerçektede 4 ü birden kalıyolarmış arkadaşlar

  2. Adsız 27 Şubat 2008 13:37  

    Bencede hepsi çok güzel ama erenin bir başka güzelliği var.....Ama yinede hepsini çok seviyorum ve onlara başarılar diliyorum!!

  3. Adsız 22 Mart 2008 13:47  

    ben hepsi 1 aşığıyım onların bende posteri var arkadaşlarım la birlikte hepsinin taklitlerini yapıyoz oyun çok güzel

  4. Adsız 22 Mart 2008 13:51  

    romantik bölümleri çok güzel herkesin ayrı bir sevgilisi var cemre nin ve erenin hocalarının taklitini yapması güzel gülçin in sesi güzel yasemininde giysisi güzel

  5. Adsız 28 Mart 2008 19:43  

    VALA BENDE ERENLE YUŞİNİN MSN ADRESLERİ VAR KAMDa AÇMIŞLAR ARKADAŞA VEREBİLİRİM AMA NERDEN GİRERİM ARTIL BEELLİ OLMAZ ŞEKERLER AMA BEN MSN ADRESİMİ YAZIYIM ozgecosgun97@hotmail.com

  6. Adsız 3 Nisan 2008 19:20  

    ben en çok cemeyi seviyorummmmmmm o çok güzel abiiiiiiiiii.farklı ir güzelliği var onun ama hepsi güzel.Sevdiklerimi teker teker sıralayayımmm.Cemre 1.yasemin2.eren 3. gülçin 4. benim için onları çok seviyorum gerçekten.dizilerinin hiç bir bolumunu kaçırmadım.Not olarak:onlar süper abiiiii.Ama cemre daha güzel.bir tanem benim Erkeklerdende en yakışıklısı bence mert sonra korkut sonra barış sonra emreeeee.Korkutu niye seviyorum onu söyliyeyimGözlüksüz çok yakışıklı.

  7. Adsız 3 Nisan 2008 19:21  

    kısaca en güzeli cemreeeeeeeeeeeeeeeeeee.

  8. Adsız 13 Nisan 2008 12:18  

    bence en güzel yasemin ve cemre onları çok sewiyorum diğierlerinide çok sewiyorum ama en çok yasemin ve cemreyi bi kere sadece cemre çok güzel değil yaseminde çok güsel

  9. Adsız 18 Nisan 2008 23:10  

    ben nazan ben cemre ile yasemini çok seviyorum bizim stadyuma gelseler ya hiç gelmediler gebze stadyumuna önlara burdan selam yolluyom ban cevap yazmalarını bekliyorum çok sevinirim onları çok seviyorum bu bilsinler

  10. Adsız 18 Nisan 2008 23:15  

    yine ben nazn onlara burdan doyasıya mesj yazmak istiyorum onları filim oynayan genç abileri korkut abide hem yakışıklı ve çok komik bir çoçuk gülçin ablada öyle onlara burdan tekrar selam söylüyom onları hiç amam hiç unutmucam odamın duvarlarında hep hepsi 1rin resmi var umarım onları nekdar sevdiğimi anlarlar ban mesj yazmalrını beklicem veya gebze stadyumuna gelmelerini

  11. Adsız 24 Nisan 2008 20:04  

    ben hepsi 1 e aşığım onları çok seviyorum ama diğerleri gibi onların taklidini yapamıyorum çünkü görenler yanlış anlarlar diye

  12. Adsız 30 Nisan 2008 02:51  

    benimi için en güzeli gülçin yasemin ve son olarakta eren cemre hiç güzel degil onu beğenmiyorum tipsizin teki kevdini birşey sanmasın yanı
    27 nisan 2008 salı 12:00

  13. ciciyiz biz 2 Mayıs 2008 19:54  

    bence hepsi cok güzel ama aralarında ennnn güzeli cemre kimse alınmasın filimde sevdigi kişi ile isimleri cok kafiyeli bayılıyorum keske gercek hayattada sevgili olsalar cok yakısıyorlar oda cok yakısıklı yani :)

  14. gökhannn 5 Mayıs 2008 19:46  

    ben hepsi 1 in hastasıyımm çok seviyorum salı günlerini sabırsızlıkla bekliyorum en çok cemreyle ereni seviyorum ikisi de çok güzel ikisine aşığım ah bi onları canlı canlı görsem ama nerdeeeeee hepsiyi çok seviyorum slm lar.....

  15. Adsız 5 Mayıs 2008 20:06  

    Cemre abla sana bayılıyorum büyünce bende senin gibi olmak istiyom seni çoooooookkk ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  16. Adsız 5 Mayıs 2008 20:07  

    BENCE ENNNNNNNNNNNN GÜZELİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ CEMRE ABLAAAAAAA

  17. Adsız 6 Mayıs 2008 18:43  

    ben en çok ereni seviyorum.çünkü erenin başka bir güzelliği var.gülçinide seviyorum çünkü gülçin çok şeker.yasemininde giyinişi çok hoşuma gidiyor.cemreyi hiç sevmiyorum çünkü o çok şımarık.ama en çok da ereni seviyorum.

  18. Adsız 6 Mayıs 2008 18:43  

    ben en çok ereni seviyorum.çünkü erenin başka bir güzelliği var.gülçinide seviyorum çünkü gülçin çok şeker.yasemininde giyinişi çok hoşuma gidiyor.cemreyi hiç sevmiyorum çünkü o çok şımarık.ama en çok da ereni seviyorum.

  19. Adsız 6 Mayıs 2008 18:49  

    ben hepsinide çok seviyorum ama cemreyi sevmiyorum.çünkü onu hiç beğenmiyorum.en çok ereni seviyorum.

  20. Adsız 6 Mayıs 2008 18:53  

    ben ilk önce ereni,gülçini,yasemini ve en son cemreyi seviyorum.benim içimde erenin yeri başka

  21. Adsız 6 Mayıs 2008 18:55  

    bence en güzelleri erennnnnnnnn...

  22. Adsız 6 Mayıs 2008 18:58  

    bence hepsi de çok güzel rol yapyo.
    hepside çok güzel

  23. Adsız 6 Mayıs 2008 19:00  

    en güzel bence gülçin.çünkü çok güzel rol yapyor ve çok şirin

  24. Adsız 6 Mayıs 2008 19:01  

    kısacası en güzel erennnnn...

  25. Adsız 6 Mayıs 2008 19:04  

    bana göre en şirin ve en tatlıları
    gülçin abla

  26. Adsız 6 Mayıs 2008 19:06  

    kısacası en güzelll yaseminnnnn...

  27. nursena 6 Mayıs 2008 19:11  

    hepsi grubundan en güzel sesi olan bence gülçinn o kadar güzel sesi var ki gülçinin sesine bayılıyorum.kimse alın masın ama
    cemre,eren ve yaseminin o kadar güzel sesi yok.ama yinede onların seside güzel.

  28. elif 6 Mayıs 2008 19:16  

    bence en güzel rol yapan gülçin.kimse yanlış anlamasın.gülçini sevdiğimden dolayı böyle yapıyordur demeyin çünkü ben ereni seviyorum.

  29. gulll 7 Mayıs 2008 17:13  

    bence hepsi çookkkk guzel ben hepsini çok begenıyorum ama benım favorım eren dir

  30. cici kız 7 Mayıs 2008 17:15  

    ben hepsini çok seviyorum bende buyunce onlar gini olmak istıyorum

  31. gamze 7 Mayıs 2008 17:57  

    SALI GÜNÜNÜ İPLE ÇEKİYORUM. HEPSİ KIZLARININ HEPSİNİ BEYENİYORUM. TÜM SÖZLERİ VE HEPSİYİ HEPSİ GÜNLÜĞÜME YAZIYORUM!...

  32. Adsız 14 Mayıs 2008 18:24  

    bence hepsi gurubunun en güzel kızı yasemin umarım gurup hepsi gibi bir gurup varsa herşeyin üstesinden gelirler bence onları çok seviyorum.

  33. yoshy 18 Mayıs 2008 10:30  

    bence en güzel yasemin ona bayılıyorum kimse onu benim kadar sevemez www.xat.com yoshy gelin benim sitem


    gizem

  34. €ngin 21 Mayıs 2008 20:54  

    cemre abla beni tanırsın ben €ngin hani msnde konuşmuştuk lütfen msnni işin olmadığı zaman açarmısın sizi çok seviyorum

  35. EZGİ 22 Mayıs 2008 18:45  

    ya cemre abla seni çooooooookkkkkkkk nseviyom ya niye bilmiyom
    senin msn varsa ver ne olur benimki esracan_canan@hotmail.com
    ne olur buna gir ve konuşalım senin derdinden hastalandım ya neolur seni çok ama çok seviyorum msn ye gir cemre abla bak gir kesin nolurrrrrrrrrr gir hastanım senin hastayım da dedim bak neolur benim adım EZGİ byyyyyyyyyyyyy

  36. furkan 24 Mayıs 2008 13:10  

    cemre çok orospuısun
    eren çok çevrecisin
    yasemin senin sexe yaşın küçük
    gülçin sende fazla kartsın
    hepsi bok gibi 1 iyle dahi SEX yapmam ööğğğhhh!!!!

  37. Adsız 5 Haziran 2008 22:01  

    ya iğrençççççççççççççççççççççççççççççççççç hepsinin devamı var...

    HEPSİ BİRBİRİNDEN ÇİRKİN.......

    OROSPULAR

  38. Adsız 9 Haziran 2008 16:52  

    cemre abla seniii öyle çok seviyorumki sana çok özeniyorum benimde şu an grubum var ve 4 kişilik grubumuzun ismi 4 kalp hepiniz birbirinizden güzelsiniz yasemin abla eren abla ve gülçin abla kendinize iyi bakın

  39. Adsız 9 Haziran 2008 16:55  

    cemre yasemin eren ve gülçin abla siziiiii çokkkk seviyoruummmmmmmm.

  40. Adsız 9 Haziran 2008 16:58  

    orospularr götünüzü sikdiklerim sizlere aşık oldum hele gülçine

  41. Adsız 9 Haziran 2008 17:01  

    hayranım sizlere hele hele cemre ablaya ve cemre ablanın farklı ve süper özellikleri

  42. Adsız 9 Haziran 2008 17:03  

    sizi sikerimmmmm sikerimmmmmm sikerimmmmm amınızı amınızııııı

  43. erenci_betül 10 Haziran 2008 21:46  

    ben hepsi grubunu çok seviyorum bece ennnn güzzzzzellll eren ablaaaa ama cemre ablayıdaaaa çooooook güzzzzellll yine hepsini çok beğeniyorummmm ben eren hastasıyım eren ablaaa seni çok seviyorum

  44. cemre 12 Haziran 2008 16:05  

    hepsiyi sevenler=hepsi türkiyede bi çok konser verecek hepsiyi sevenler gözünü gazetelerden,dergilerden ve internetten ayırmasın!hepsiye sevgilerimi ve başarı dileklerimi iletiyorm

  45. hAtİcE 12 Haziran 2008 20:39  

    bence enn güzel yoshy çok tatlı we çok sewimli çok sewiyorum yoshyyyy herkes beni ona benzetiyorrr:))

  46. Adsız 15 Haziran 2008 12:33  

    bence eren,cemre ve yasemin süper fakat gülçin hiç de güzel deyil bi kere kaşları sarı gibi saçıda sarı oldugu için sanki kaşları yok gibi.
    ama bana göre güzellik sırası 1. eren 2. cemre 3. yasemin ve4.gülçin ama yinede hepsi grubunu cokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  47. Adsız 16 Haziran 2008 17:09  

    meraba biz hepsi grubunu çok seviyoruz ve buyüzden bizde bir grub kurduk adınıda küçük hepsi grubu koyduk ve onların hepsi birbirinden güzel onları çok seviyoruz.işaallah birgün onları görürüz keşke okulumuza gelebilseler gelemeyeceklerini biliyorum amma bil ihtimale karşı bilgileri verreyim okul- misket ilköğretim okulu mamak ankara okul adresi misket mah. 4 cad 32. sok no 1 mamak\ankara okul numarası 0312 368 66 32 adım nilay yücel no um 425 5. sınıfa geçicem beni bulursanız diyer arkadaşlarırımıda bulursunuz ev adresimi veremiycem o yüzden 29. sok okadar ve 4. cad 29. sokagın karşısında 1 park var bizi bulamazsanız hepsi grubu geldi diye afişler olabilir sizi evlerimize agırlarız lütfen bekleriz işşallah biriniz görürü sizi çok seven küçük hepsi grubu bay bay...

  48. g 16 Haziran 2008 19:18  

    bence bu dizi çok guzel bır dızı bende onlar gıbı olmak ısterdım herkonuda sunuda solemek ıstıyorum oaradakı erkeklerde fena degıl ben en cok erenı sevıyorum neyse bence bu dızı herseyıyle cok guzel...kesınlıkle bıtmemeliiiiiiii..........BEN KEVSER CANAKKALEDEN

  49. sedef 16 Haziran 2008 19:25  

    bence grup tam anlamıyla süperrrrrrr
    her yaştakiler izliy ve ben çok beğniyorum her gün dizinn saatini bekliyom her arkadaşım izliyo ve en çokta cemreyi seviyom 0nu burdan öpüyom

  50. Adsız 16 Haziran 2008 23:27  

    bence hepside çok güzel ama kimse üstüne alın masın eren i zaten biliyoruz nasıl güzel olduğunu gülçin şeker yasemin ise bir değişik yani oda çok güzel ama cemreye gelin ce afedersiniz ama kusmam geliyor yani bence cemre havalı konuşması tarzı hiç güzel değil ama yine erene bir şey diyemiyorum yani seni çok seviyoruz eren

  51. sedef 17 Haziran 2008 13:26  

    bn cemreyi seviyorum ooooooooooo bnm aşkım onu çok seviyo bn çkaleden sedef

  52. aydi 21 Haziran 2008 00:17  

    ben hepsiyi seviom ama çok çok fazla deil ama sevsenizde sevmesenizde onlara orospu demeye yada onları sikiyim demeye hakkınız yokk ayrıca bu çok terbiyesizce,yanlış ve kötü bir harekettt...

  53. yasmin 21 Haziran 2008 14:52  

    yoshy bnce aldanıyorsun cünkü asıl yasemini bnm kadar kimse sewemwz
    anladınmı.hem bnm ismim de yasemin.ayrıca www.xat.com diyede bi site yok milleti kandırma lütfen doğru bi site adı werde inanalım bari

  54. Adsız 25 Haziran 2008 10:12  

    eren en güzell bilmem baska soze gerelk waa mıııı?

  55. Adsız 28 Haziran 2008 15:38  

    ben hepsiyi çok seviyorum ama bence erenin başka bir güzelliği var bence grup hepsinin en güzel kızı eren eren i çok ama çok seviyorum ama yinede hepsi grubunu çok seviyorum

  56. elif 4 Temmuz 2008 19:16  

    ya bakın çok yalnış yapıosunuz herkes cemrerye şımarık idyo ama dizidekiler gerçek değil ve bven erene bayılıyorum eren abla bu siteye bakarsan ne olur beni ekle ama geröçek sen msn = hepsi_erenelif_24@hotmail.com ben 12 yasındayım nolur ekle beni seni çok çok çok ço k sev,iom cnm askım benim sıralam güzelliğe göre bence 1 .eren heopsinde güzel 2. yosh güzel saçlarının rengide süper 3. gülçin saçlaerı ve sesi güzel kendide 4. cemre 4 . nün cemre nedenin olmasını inatçı olmasdı değil çünkü bence çok inatçıyımm

  57. sexi kız 4 Temmuz 2008 19:19  

    sex sex sexiyim sevişirim

  58. hasibe 5 Temmuz 2008 17:34  

    SLM ARKADAŞLAR BEN UŞAKTAN YANİ ATATÜRK İ.Ö OKULUNDAN HASİBE 7. SINIFA GEÇTİM ÖNCELİKLE SINIF ARKADAŞLARIMA SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM HEPSİ GURUBU GERÇEKTEN ÇOOOOK BAŞARILI HEPSİDE ÇOK GÜZEL KIZLAR SİZİ ÇOOOK BEYENİYORUM KEŞKE DİZİNİZ BİTMESEYDİ SİSSİZ OLMUYOR NEYSE HEPİNİZE İYİ GÜNLER HMM BENİMLE ARKADAŞ OLMAK İSTEYENLER MSN pusat_hasibe@hotmail.com tmm bayyyyy

  59. Adsız 6 Temmuz 2008 11:06  

    ben hepsi grubunun hayranıyım bence herkes de öyle olmalı arkadaşlar ben gerçekten hepsi grubunu gördüm inanmayanlar olabilir ama gerçek ten gördüm .by .:)

  60. Adsız 6 Temmuz 2008 11:08  

    şu sex i kiminle sevişirmiş bakıyım gelirsem bacaklarını kırarı baksana sen bana ben senin annenim arkadaşın söyledi bana bunu yazdığını

  61. hepsiii delisiiii 8 Temmuz 2008 19:19  

    ya hepiyi o kadar çok seviyorumm çok tatlılar her röportajını her çıktıkları dergileri alıyorumm en çok eren ve yasemin ablayı seviyorum ama hepsi de birbirinden tatlııı güzell sizleri çokk seviyoruzzz

  62. Adsız 10 Temmuz 2008 01:50  

    bence hepsi çok güzeller.Hepsini beğeniyorum.Ama sıraya koyacak olursak cemre 1.geri kalanın hepsi çok güzel. hepsini çok seviyorum ama cemre ablanın ayrı bir yeri var bende.Cemre abla seni çooooooooook seviyorum. Sende benim gibi zorlu birisin.

  63. Adsız 16 Temmuz 2008 17:54  

    EN SEXİ GÜLÇİNNN süpper bacakları varrr

  64. hepsi kolik 18 Temmuz 2008 13:27  

    sizi çok seviyorum
    ben ramazan
    yorumlarda size küfür etmişler
    onlar halt etmiş
    işinizi hakkınızla yapıyorsunuz
    belki benimle konuşmak istemssiniz
    ama yinede msn adresimi yazıyorum
    ramazan_gul_248@hotmail.com

  65. hepsi kolik 18 Temmuz 2008 13:34  

    ha bide hepiniz aynı
    güzelliktesiniz sizi göremediğim için hep dizinizi sabahları izliyorum
    ben köyde oturuyorum
    size sık mesaj gönderemem
    siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm

  66. hepsi kolik 18 Temmuz 2008 13:37  

    lütfen bena iki kelime mesaj yazın
    ramazan_gul_248@hotmail.com

  67. Adsız 19 Temmuz 2008 21:26  

    bence en güzel EREN le CEMRE söliim yanii ama bana gör 1.eren 2.cemre 3.yasemin 4.gülçin

  68. Adsız 22 Temmuz 2008 20:21  

    hepsi grubu sizi çok seviyorum, bu arada tekirdağa konser verirseniz çok çok sevinirim ne zaman konser vereceksiniz yaaa ne olur konser verinde yeter!!!sizin şarkılarınızı bayılıyorum süper ne olur konser verin...hem sizide görmüş olurum lütfen yaaa...

  69. şerife pınar 3 Ağustos 2008 15:07  

    benc hepsi gurubu hem güzel hem iyi hem süper dansçı hemde birbirlerinden mükkemmel msn veriyim ben isteyenler yüklesin okya_nus_25@hotmail.com

  70. Adsız 9 Ağustos 2008 13:26  

    yaseminin amcığına sokasım var yaa.ereninda götüne o ne göttür be ağızlarına boşalıp sonra hepsini hamile bırakmak lazım

  71. Cemre 9 Ağustos 2008 15:07  

    Merhaba arkadaşlar.Ben Cemre.Ben şımarık değilim dizide öyle gözüküyor benimle konuşmak isteyen varsa msn mi vereyim cemre__girls@hotmail.com isteyen kaydedebilir...

  72. Adsız 13 Ağustos 2008 07:22  

    aman zalla hepsiden sadece gülçini severim bide şaka klibindeki tavla sakırları çhoq hoş en akıllıları gülçin arlaarından nderseneiz deyin bütün klipleri yarısını yapan gülçin fikirler ondan çıkıyrrr ama ben TOKİO HOTEL hastasıyım bitiyorum ordak isolistleri bill züper asıqımbn ona
    1TOKİO HOTEL 2ŞEBNEM FERAH 3emre aydın4avril5linkin park 6rihanna 7beyonce [bunları çhoq severim]

  73. Adsız 30 Ağustos 2008 13:01  

    bence en güzel yasemin

  74. Adsız 30 Ağustos 2008 13:01  

    bence yasemin çok güzel

  75. Adsız 3 Eylül 2008 12:36  

    hiçbirine laf atamam ama benim beğendiğim kişi gülçin ona bayılıyorum ikinci olarak yasemini seviyorum yaseminin bazı herketleri çok hoşuma gidiyor erende üçüncü ereninde yardım severliği nden dolayı kendisini sevdiriyor cemreninde iti ve temizlik yaması hoşuma gidiyor ama ben en çoooook gülçin ergül gülçinin seviyorummm

  76. Adsız 3 Eylül 2008 21:43  

    yaaa hepsi yi çok seviyorum çok tatlılar helede cemreye hastayım cemmmremmm

  77. Adsız 5 Eylül 2008 23:11  

    CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN SENİN HAYRANIRIM SANA AŞIHIM BAYYYYYYYY

  78. Adsız 14 Eylül 2008 11:19  

    enn güzel eren bence çünkü doğal bi kişiliğe sahip cemreye ne demeli süslü kokoşun teki kömür gibi üstelik yasemin hoş giyinişi spr gülçin çok şekerrrr CEMRECİM HİÇ UMUTLANMA Bİ ŞANSIN YOK ÇİRKİNSİN İŞTE ÜSTELİK CEMRENİN AĞZI VE BURNU ESTETİKMİŞ RÖPORTAJINDA OKUDUM YANİ YAPMACIK İŞTE KOCA AĞIZLI ŞEYTAN HIHHH

  79. rapper_kolpa 14 Eylül 2008 14:33  

    yha bunların dördüde güzelde EREN bi harika çok güzel bi kız onu çok seviyomm EREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

  80. Adsız 22 Kasım 2008 09:39  

    hepsiye küfredenler önce kendilerine baksın sanki kendisi o kadar başarılıda hepsiye laf eden o lafı kendine iade etsin hepsiye laf yok
    EN GÜZEL GÜLÇİN VE YASEMİN
    GÜLÇİN YOSHY SİZİN KONSERİNİZE GELDİM ARKADAŞLARLA SÜPERDİNİZ İKİNİZİDE ÖPÜYORUM

  81. Adsız 22 Kasım 2008 12:20  

    ben beyza hepsi grubuna bayılıyorum.kaplıklarım,defterlerim yapışkanlarım,etiketlerim hep hepsi gruplu.en çok eren i seviyorum.sizin şarkılarınızı hep dinliyorum.internetten sizin fotoraflarınızı yazdırıp,duvarlara asıyorum siziiiii çooooook seviyorum...

  82. Adsız 22 Kasım 2008 17:29  

    hepsi gurubunu çok seviyorum en çok eren güzel lütfen yeniden başlasın

  83. Adsız 22 Kasım 2008 17:32  

    bence en güzeli ern canım benim

  84. Adsız 22 Kasım 2008 17:35  

    bende hepsinin adresi var kızlar

  85. Adsız 22 Kasım 2008 17:35  

    ben ereni çok seviyorum

  86. Adsız 22 Kasım 2008 22:06  

    bence hepsi gurubu çok güzel kızlar

  87. Adsız 22 Kasım 2008 22:08  

    en güzel kız eren çünkü cemre esmer yaseminin annesiyle babası ayrılmış duydunuzmu

  88. Adsız 22 Kasım 2008 22:10  

    gülçin çok unutkkan haha

  89. Adsız 23 Kasım 2008 17:43  

    seni seviyorum eren

  90. Adsız 23 Kasım 2008 17:44  

    biz en çok ereni seviyoruz aşkım benim

  91. Adsız 23 Kasım 2008 19:31  

    ben en çok ereni seviyorum çünkü banbaşka biri aşkım canm bitanem eren

  92. Adsız 25 Kasım 2008 22:31  

    hepsi biri çok seviyorum kızlar

  93. Adsız 25 Kasım 2008 22:33  

    ben ereni çok seviyorum

  94. Adsız 6 Aralık 2008 16:08  

    ben ceren sizin adınız ne

  95. merve 8 Aralık 2008 14:57  

    bence hiç biride güzel degil en güzel benim

  96. Adsız 13 Aralık 2008 21:24  

    hepsi bir çok seviyom

  97. Adsız 16 Aralık 2008 18:56  

    haha çok komik

  98. Adsız 6 Ocak 2009 14:38  

    valla hepsi1 hayranıyım hepsi çok güzel ayrımcılık yapmayalım ama bi konuda benim için cemre ççooooooook güzel en sevdiğim kişi oyunlarda felan hep cemre oluyum sizin diziyi yada danslarınızı yapıp sölüyoruz benim kuzenimde yasemin yasemine o kdr çok sevioki onlar malatyada oturuyo pek gelemiolar ama biz tatilde onlara gittiğimizde hep dansınızı yaptık onun kardeşide ern oluodu süpersiniz bence cemre eren yasemin gülçin bu sıralamayla güzel hem yuşi ve ernmi ne onun msn si vr diyen kız yalan sölüyo arkadaşlar hepsinin işi gücü msn adreslerini mi vercekler yalan hiç konuştumu kandırıolar işte

  99. Adsız 6 Ocak 2009 14:41  

    bide biz grup kurduk adıda küçük grup hepsi çok iyii arkadaşlığımız var hep büyüyünce sizin gibi olmak istiyoruz aynı evde yaşamak felan bu arada ben 6 ocak salı yazan kişiyim bunu yazmayı unutmuşum

  100. Adsız 6 Ocak 2009 14:42  

    unutmuşum çokta konuşmuşum

  101. nil 19 Ocak 2009 20:04  

    izliyorum am gülçini çok seviyorum

  102. Adsız 31 Ocak 2009 22:20  

    cemre ve emre cccccccooook yakışıyolar

  103. Adsız 21 Şubat 2009 13:31  

    ben mert eren i çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum onun için canımı bile veririm...

  104. Adsız 21 Şubat 2009 13:33  

    merhaba ben tuğçe hepsi deki yasemin i çok seviyorum ayrıcada dizinizi çok beyeniyorum dilerim ki yeniden başlar...

  105. Adsız 19 Mayıs 2009 09:26  

    Seviyorum ama kimi
    En talı birisini
    Nasılanlatsam sana
    İlk harflere baksana

    bu şiir benden hepsi grubuna gelsin lütfen gülçini de gruba alın

  106. Adsız 19 Mayıs 2009 09:29  

    hiç kimse hepsinin eline su bile dökemez dökerim diyenleri sikerim
    işte okadar anladınız mı orusbular