İbrahim Tatlıses, Hepsi 1 grubu üyelerinden Gülçin Ergül’ü canlı yayında oğlu İdo’ya istedi.
Hepsi 1 grubu dün akşam İbo Show programının konuğu oldu.
Grup üyelerinden Gülçin Ergül, aşık olmak için Bodrum’dan ‘Koca bulduran’ diye tabir edilen kolye aldığını anlattı.
İbrahim Tatlıses, “Ciddi tarafı var mı?” diyerek önce bir yoklama çekti ve sonra da şu sözlerle Gülçin’i oğlu İdo’ya istedi:

“Bu kızı da kim almaz be. Vallahi billahi ben düşünemiyorum yani. Bu kızı Allah’ın emri Peygamberin kabriyle oğlum İdo’ya…”

Grup üyeleri Tatlıses’in bu sözleri üzerine “Verdik gitti” diyerek onay verdi, Gülçin ise bu teklife uzun süre güldü.
İHANET ETMEDİM
Programında çeşitli konularda felsefe yapmaya çalışan Tatlıses, ihanetin çok kötü bir şey olduğunu ifade etti. İlişkileriyle basının gündeminde düşmeyen İbo, “Dünyada en kötü şey ihanet. Ben hayatımda yapmadım” diye konuştu. Ancak Tatlıses’in bu sözlerine stüdyodaki izleyiciler gülünce ünlü türkücü “Nereden biliyorsunuz yaptığımı?” deyip çeşitli espriler yaparak konuyu sulandırdı.
Kaynak : dedikodulu

0 yorum